Pages

Thursday, February 24, 2011

mengarut suma nehh..

asal lalu tepi kawasan perumahan ni je sure org dh tau area lorded..mna taknye,umh ats bukit,nak naik kena lepas scurity..tepi scurity tu ade parking lot utk visitors (if i'm not mistaken la),x pn utk staff2 yg berkaitan dgn perumahan tu la kot.dari tepi gk ko blh nmpk tiang2 konkrit tinggi2 tepi bukit nk thn umh tu dr tejunam dek hakisan..jgn kn konkrit, klo dorg tuka tiang kayu pn blm tentu aku mampu nk beli tiang tu.oleh kerana semangat inkuiri rumet aku yg tinggi dia telah meriki dlm internet Gita Bayu yg selalu mengganggu pemandangan kami itu..perghhh..mengarut harga dia..x leh tima dek akal!!..main juta2 jerk..plg murah RM1,700000 and plg mahal RM6,400000.wtf..omg..


crazy!!!ni br 1st page..ade 4 pages sume skali..dobloh kali pencen kot br aku blh beli.kira sindi la umo aku bape time tuh?

ape ke gila org mesia nk beli umh mhl cenggini???kaya2 upenya org mesia ni..patut la yg turun dr bukit tu Merz,BMW,Ferrari bkn lori, Lotus, Lamborghini and keta tah pape yg aku x knl klo lalu aku akn tanye en supir 'eh yu..keta ape tuh??'..ala keta ni..keta tuu..dia jwb smbil muka kerek dlm ati 'ek eleh pmpuan ni keta tu pn ko x tau ke?'..muka stok common..keta aku yg mahal ni ko x tau cap ape???bkn cap ayam2 or keta mesia ok..cm ckp ngn owner keta tu lah riak muka beliau..yea2 aku tau aku xikot pekembangan keta2 mhl neh..bkn ape, tau lbh2 xmampu beli wat sakit ati kau je lah..bek pk mkn2 skurg2nye dpt kenyang heheeheh..(utk yg  perot & tekak besar cm aku je la)..

dari luar mmg ko xkn nmpak la view area tu..nk jenggah  x dapek la mek..ni yg aku jmpe kt website;









 cantik bkn?? aku mmg tingin nk masuk2 umh yg dah cantik..bwk beg baju je xyah la ko sebuk2 nk pk renovate pintu jamban yg nk reban,nk cat dinding yg byk kesan paku tah ape yg digantung dek previous tenant ke dia wat rock climbing dlm umh tu yg paku stp penjuru tuh, nk pk tmbh dapo sbb dapo ko kecik asik berlaga punggung bila tembung ngn housemate sndi..tp papepn kna back to basic..kna bersyuko ape yg ade.skurang2nye buruk2 umh ko...ko ade rumah sndi..ko x menyewa ngn org lain.buruk2 umh ko,ko ade dr org lain menumpang2 or duk kt bwh jambatan. bia la xdpt umh sekotul gita bayu tu tp at least ko duk tepi gita bayu jd lah uhuhuhuhu..blh la jgk...yea dak...dr xde.

No comments:

Post a Comment

jgn ckp dlm ati,taip trus...