Pages

Wednesday, November 16, 2011

suka 'ayam'???

* tajuk pun aku tak tau nak letak ape..so aku letak bila entry ni siap *

hari ni aku nak bebel sorang-sorang tentang pendapat aku hehehehe...korang mesti sedia maklum 'Nafsu Perempuan 99 ; Nafsu lelaki 1'..betul??skg ni aku bukan nak bebel pasal nafsu shopping, nafsu makan or nafsu tido tapi nafsu seks yang semua orang ade nafsu tu.

Ok skg aku nak tanye..klo betul la nafsu pompuan 99 and lbh banyak dari laki nape pelanggan tempat pelacuran lelaki suma? nape tak penah dengar lagi tempat pelacuran service tu lelaki pelanggan pulak pompuan? klo nak kata 'dah pelacur pun pompuan mestila pelanggan lelaki' jawapan mestila sebab dah ade demand mestila ade supply. back to basic bro.. dah tu nape ko tak cakap yang mak nyah tu pelanggan dari kalangan pompuan, mesti la ko pun tau pelanggan of course lelaki jugak. nape semua prostitute institution ni wujud kat semua negara and ade since perang dunia pertama lagi?? jawapan...gua pun tak tau..

berbalik pulak pasal cita tempat pelacuran (dalam bahasa kasar) ni, orang laki yang suka gi vacation by group ni biasa pilih tempat yang line clear tempat 'berjoli lubang' ni contohnye kat Hatyai, Danok, Krabi, Betong or mana-mana lagi la kt Thailand tu. Kat Indon pun tak kurang jgk,cth tempt yg pemes ade 'ayam' yang aku tau Pulau Batam, Jakarta, Bandung, Bali or mna-mna hala lagi.Member rapat aku sindi slalu cita pengalaman dia gi sana (Hatyai). Kita jangan sangka laki tu baik luaran bermakna dia tak terkecuali gi menyun***, salah sama sekali. memang aku dengar je orang nk cita kehebatan bila dah jadi customer ayam ni. Aku tanye nape panggil ayam? sebab dorg main tak pkai kasut hehehe..(gelak jahat). member aku cita dari mula sampai Hatyai. Dia,adik and sorg member (of course suma laki la kan) gi tempat yang pemes kat situ dengan 'ayam' ni. Ayam-ayam ni bersusun  memanjang luar premis ade macam2 rupa and fizikal. so customer boleh pilih ikot taste masing-masing. macam member aku ni tinggi keding and taste pun suka yang kurus and keding nasik lemak 20sen pun tak kesah katanye. kat sana dia pilih ayam yang keding tapi nasik lemak xde la 20sen sangat may be sebab slalu kena guna kot tu yang kombang. dia kata once ko dah pilih ayam ko dah kira booking dia sehari. so dia cita yang before service ayam tu mesti mandi dulu, memang rule or tradisi dorang cmtu kot. pas mandi baru ko lenjan la cane-cane pun. dia cakap ayam ni ko bebas nak suh dia wat ape.kulit cantik gebu katanye. sehari dia booking ayam tu dua kali kot dia lenjan (mungkin orang lain yg lbh serakah 5 6 kali kot). pastu member aku belikan makanan then suh dia balik tempat dia dah malam kot time tu. aku tanye ko pkai protection tak mna tau ko bakal dapat aids ke? dia kata memang kat sana dah stand by byk benda tu..owh ekk...aku attach gambar seakan-akan imaginasi aku bayangkan tempat tu..
bole tiup wat belon birthday party anak...eeii...


asal boleh je..




 tu baru cita member aku..belum orang tedekat kita yang lain yang sama hobi cam member aku ni. aku bukan nak tuduh sape-sape tapi once nama lelaki klo dibagi peluang gi sana sure susah nak tolak. dorang bole jdkan aktiviti vacation 'joli lubang' ni mcm vacation syok biasa-biasa je tak rase bersalah or berdosa lagi2 yang dah ade komitmen anak bini. tipu je la bini cakap kena outstation 2 3 ari ha enjoy sakan la ko. best bukan??pastu bila dh ade HIV or Aids jgn lak ko nk salahkan partner ko penah tido ngn laki lain before kwen ngn ko plk.
yang muda gebu blh thn lg...
ni yang kat Tawau..ko mampu share rmai2??
 
penyedap
Mungkin lelaki tu suami ko, abang,adik, pakcik or sape-sape yang bernafsu normal cuma takleh pk consequences bila dah tejebak dgn gejala ni. Dorang mungkin ketagih, kena tangkap dengan penguatkuasa or mungkin mati free kena tembakan rambang peluru sesat kt Bangkok yang asalnye pemeli ko ingat ko gi outstation kat Penang upenya menyun***. tak ke tragis cara mati ko tuh..ishh3x...
ni yang kt Mesia.
 
klo bini ko tak tgk pn mesti sedara mara or kwn2 blh smpaikn kt bini ko hehehehe..
sila ambik no ya pak..
jijik aku ngn laki jenis ni..
ni yg kt Tawau.
buang zuriat yang takde kualiti stok penganggur,mat pit ngn bojan ke bang.. *abg tu bpk bojan xpe?*
mereka yg tertewas. sadis.
Ok.stop cita psl 'ayam' oversea. kat Mesia pun banyak tempat...kt Melaka, PJ, Jalan Tunku Abdul Rahman, Lebuh Ampang, Masjid India, Chow Kit or mana- mana ceruk or felda or kebun yang aku pun tak tau mna. so kesimpulannya....



kalaula ko lelaki...bini, awek, adik or sedara mara ko kena tangkap kat hotel tengah main dengan orang lain ape perasaan ko? (ni blm kes melanggan jantan klo service ni ade utk pompuan...baru imejin buat dgn lelaki kasanova yang suka bini or awek org je) yang bini dah tentu ko ceraikan bukan??? klo tak ko dikatakan dayus. klo adik badik sure ko belasah idop-idop sebab malukan pemeli ko. owh tau pulak ko ape ko nak buat bila jadi camtu kat ko..cane plak perasaan partner and pemeli ko plak bila bnda ni ko yang buat then kantoi? lu pikirla sindi bro...


No comments:

Post a Comment

jgn ckp dlm ati,taip trus...