Pages

Friday, November 13, 2015

Imam Muda Hilal Dedah Punca Sebenar Mengapa Alvin Tan Sering Hina Agama Islam

Semalam sekali lagi Alvin Tan memuat naik status yang sangat menjijikkan. Korang pun tahu kan apa yang dia buat sampai rakyat Malaysia terutamanya umat Islam? Jadi kami tak payah nak sebut sekali lagi kat sini sebab kami pun tak sanggup.

Imam Muda Hilal kongsi di laman Facebook bahawa ada sebab Alvin Tan buat benda terkutuk macam tu. Nak tahu kenapa? Lepas ni kita buat tak tahu je.. Jangan layan orang macam tu.

Ini sebab kenapa kita kena abaikan status Alvin Tan..

Asbab wajar diabaikan posting Alvin Tan oleh rakyat Malaysia.

Sepatutnya perlu ada gerakan jangan layan budak Alvin Tan ni seluruh malaysia. Ada pelajar di Amerika beritahu saya bahawa setiap 2 atau 3 bulan, sesiapa yang berada bawah suaka politik (seperti Alvin Tan) perlu mengemukakan bukti bahawa nyawa dia terancam jika pulang. Maka setiap 2-3 bulan dia akan keluarkan penghinaan terhadap rakyat Malaysia. Bila dia buat posting sebegini, beliau dapat banyak ancaman bunuh di twitter, facebook dan sebagainya yang berusur politik perkauman dan keagamaan. Maka, atas sebab itu, perlindungan suaka politik akan diteruskan. Kalau macam ni, sampai ke tua dia akan dapat perlindungan.

Wallahualam, kena research sikit tentang undang-undang suaka politik di Amerika Syarikat seperti syarat-syarat dan sebagainya. Jika betul, satu Malaysia kena buat tak reti je dengan budak ni. Baru ada sebab permohonan perlindungan suaka politik beliau ditolak.
Bila perlindungan suaka politik dia ditolak, dia terpaksa balik ke Malaysia. Masa tu kita sambut dia dengan kompang dan bunga manggar.

Sebarkan..


Sumber: Facebook Imam Muda Hilal

credit:oh bulan

No comments:

Post a Comment

jgn ckp dlm ati,taip trus...